marți, 21 septembrie 2010

aere, raceli si muci

cineva cunoscut: muncesti cu drag si spor pentru tara si al tau popor?
subsemnatu: /vobs/webos/src/bert/ts/mp/nncli/ip_nncli.c
subsemnatu: la 2835: ipAddr[49] = '\0';
cineva cunoscut: astea sunt un fel de prime cuvinte dacice!
subsemnatu: fa bzero pe ipAddr de sizeof(ipAddr)
subsemnatu: fuck
cineva cunoscut: tu ai obiceiul sa-ti bagi degetul in nas la munca?
subsemnatu: am obiceiul sa ma scobesc in nas si sa zvarl mucul la intamplare
cineva cunoscut: si daca nu se dezlipeste ce faci cu el?
subsemnatu: se dezlipeste
cineva cunoscut: nu intotdeauna
subsemnatu: il lipesc eu de cosul de gunoi
subsemnatu: e chiar in spate
cineva cunoscut: si tu la fel, nu? :)))
cineva cunoscut: si eu al fel
subsemnatu:
cineva cunoscut: ti s-a intamplat vreodata sa-l arunci la intamplare si sa te vada cineva?
subsemnatu: sincer nu prea stiu
subsemnatu: da e una la noi la munca
subsemnatu: si la un moment dat am vazut-o cum se scobea in nas
subsemnatu: si nu reusea sa apuce mucu cu unchia
subsemnatu: unghia
cineva cunoscut: e frustrant
subsemnatu: si se apleca...se contorsiona
subsemnatu: da mie imi venea sa ma pis si nu am putut sa stau sa vad ce face pan la urma cu mucu
cineva cunoscut: adica nu stii
subsemnatu: acu ma gandesc ca si laetitia casta se scobeste in nas ...si arata la fel de caraghos
cineva cunoscut: e posibil sa-l fi aspirat
cineva cunoscut: sa fii tras aer in pept si sa-l fii inhalat
subsemnatu: sau sa-si fi acoperit o nara cu un deget si sa il fi suflat afara
cineva cunoscut: da da
cineva cunoscut: e posibil
cineva cunoscut: e solutia alternativa la inhalarea mucului
subsemnatu: e cea mai la indemana de fapt
subsemnatu: doar sa nu te vada careva
cineva cunoscut: ai vrea sa poti trage aer pe fund?
subsemnatu: nu prea
cineva cunoscut: asa cum dai vanturi
cineva cunoscut: sa poti si sa inspiri
subsemnatu: la ce ar fi util? daca trag pe cur aer rece si fac rosu in cur?
subsemnatu: te-ai gandit?
cineva cunoscut: nu stiu la ce-ar folosi
cineva cunoscut: te-ai racori vara, cred
subsemnatu: da, si daca racesti in cur va trebui sa te dai cu tantum verde in cur
subsemnatu: sau sa-ti bagi in cur strepsils
subsemnatu: plm...e aiurea
cineva cunoscut: nu e aiurea
subsemnatu: cum nu? ia gandeste-te cum ar fi sa iti iei strepsils de la farmacie si apoi sa-ti dai nadragii jos sa iti bagi o bomboana in cur
cineva cunoscut: si sa dai peste cur si un pahar de apa
cineva cunoscut: ca sa nu-ti stea in... gat?
subsemnatu: sa nu-ti stea in sfincter
cineva cunoscut: da da
cineva cunoscut: deci, ai vrea?
cineva cunoscut: si sa poti trage pe gura ragaituri urat mirositoare
cineva cunoscut: si sa folosesti scuza
cineva cunoscut: NU EU, A FOST O BROASCA
Last message received on 9/21 at 11:36 AM

Un comentariu:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere