vineri, 22 iunie 2007

balzac rulz si kick ass

subsemnatu: care e cea mai proasta carte scrisa vreodata ? sa fie clasica
subsemnatu: serios
cineva cunoscut: cea mai proasta cate??
subsemnatu: carte
subsemnatu: da
cineva cunoscut: nu stiu... ce plua mea
subsemnatu: da pe cat posibil sa fie un autor clasic
subsemnatu: pe bune
cineva cunoscut: Mizerabilii
cineva cunoscut: e deprimanta
subsemnatu: vreau sa o cumpar pentru unu
cineva cunoscut: sau David Coperfild
cineva cunoscut: pe mine ma deprima
cineva cunoscut: sau batranul si marea... da asta e buna
cineva cunoscut: desi e deprimanta
subsemnatu: nuu
subsemnatu: una proasta din toate punctele de vedere
subsemnatu: daca nu gasesc asa ceva iau codul lu da vinci
subsemnatu: sau o carte de acelasi autor
cineva cunoscut: Concert din muzica de Bach
cineva cunoscut: aia era super de cacat
cineva cunoscut: stai ca am intrebat si eu prin birou
cineva cunoscut: poate au idei
subsemnatu: asa
cineva cunoscut: auzi, Dickens si Balzac sunt super de cacat
cineva cunoscut: cum ti-am zis si eu
subsemnatu: :)
cineva cunoscut: auzi, alta
cineva cunoscut: Kafka - Castelul
cineva cunoscut: super de cacat
cineva cunoscut: am citit jumatate din ea
subsemnatu:
subsemnatu: asa
cineva cunoscut: EU: trebuie sa fie unu mare EU: gen balzac CINEVA DIN BIROU: aaa EU: hemingway CINEVA DIN BIROU: in general am evitat CINEVA DIN BIROU: balzac e .... peste puterile mele
cineva cunoscut: Balzac de 3 ori
subsemnatu: :))
cineva cunoscut: bre - de 3 ori balzac... cred ca e la fel de de cacat ca de trei ori femeie
subsemnatu:
subsemnatu: okey
subsemnatu: ala sa ramana
cineva cunoscut: de 2 ori sadoveanu si Dickens
subsemnatu:
cineva cunoscut: iar restul Kafka, plua mea...samd
subsemnatu: fram ursul polar
subsemnatu: e super proasta
cineva cunoscut: ai citit-o?
subsemnatu: cand eram mic
subsemnatu: e proasta ca noaptea
cineva cunoscut: plua mea...
subsemnatu: e roman realist pentru copii
cineva cunoscut: nu cred ca se compara cu balzac
subsemnatu: nici eu
subsemnatu: s-a votat
cineva cunoscut: Balzac kick ass
subsemnatu: balzac
subsemnatu: http://www.dol.ro/produse/CAR4361DA13AE6C3/Eugenie%20Grandet%20%20Honore%20de%20Balzac.htm
subsemnatu: maine luam sanie?
subsemnatu:
subsemnatu: haidi pa...vb maine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu