vineri, 22 iunie 2007

imbratisare in copac

subsemnatu: geez...brrr ... imi da fiori http://www.hotnews.ro/articol_74799-Doua-gemene-s-au-spanzurat-de-acelasi-cop...
cineva cunoscut: deosebit
cineva cunoscut: plm
subsemnatu: )
cineva cunoscut: idiotii isi merita soarta
subsemnatu: faza e ca alea si-au pierdut ltoata dimineata la cumparaturi ..s-au dus la practiker si si-au cumparat doua funii si doua scaunele pliabile
subsemnatu: doamne fereste ...tre sa fii idiot
cineva cunoscut: ma intreb
cineva cunoscut: au luat si alte chestii sau doar astea 2 lucruri
cineva cunoscut: pana mea
subsemnatu: nu stiu
cineva cunoscut: de ce si-au luat telefonanele mobile
subsemnatu: le-or fi luat pe alea la reduceri?
cineva cunoscut: poate suna cineva intre timp
subsemnatu: au intrebat daca tine funia
subsemnatu: da
cineva cunoscut: si se agitatu mai frumos in pom
subsemnatu: auzi ...da si titlul e putin idiot
cineva cunoscut: eu ma intreb care dintre ele a venit cu ideea
subsemnatu: adica daca se spanzurau imbratisate in pomi diferiti?
cineva cunoscut: Ma intreb care a venit cu ideea si cum i-a prezentat-o celeilalte?
subsemnatu: auzi fata ...io am o idee
subsemnatu: ia fii atenta
cineva cunoscut: da
cineva cunoscut: zi, draga
cineva cunoscut: nu ma mai face sa fierb atat
subsemnatu: am gasit la praktiker o super oferta .. pachet cu fuinie scaun si sapun
subsemnatu: ce zici?
subsemnatu: luam doua?
cineva cunoscut: super fata
cineva cunoscut: ne spanzuram in acelasi timp
cineva cunoscut: sau pe rand
cineva cunoscut: ca tre sa ma sune doru
cineva cunoscut: si nu am timp
subsemnatu: imbratisate in pomi diferiti
cineva cunoscut: prea mult
cineva cunoscut: aha
cineva cunoscut: bine, draga
subsemnatu: auzi fata ...da nu vrei sa ne tinem de mana numa?
subsemnatu: trebe neaparat imbratisate?
cineva cunoscut: nu vreau ca se poate interpreta
subsemnatu: vrei tu neaparat?
cineva cunoscut: da
subsemnatu: de ce?
cineva cunoscut: asa vreau eu
subsemnatu: simti ceva cand ma imbratisezi?
cineva cunoscut: orgasm
subsemnatu: ai chef sa mori ?
cineva cunoscut: nu stiu
cineva cunoscut: mai vedem
cineva cunoscut: stii vorba aia, pofta vine mancand
subsemnatu:
cineva cunoscut: probabil ca si in timp ce ma spanzur imi vine si cheful de moarte
subsemnatu: mda ...deosebit
cineva cunoscut: ma doare-n @#$^^!!%
subsemnatu: clar
subsemnatu: si pe mine
cineva cunoscut: plm
cineva cunoscut: doua idioate
subsemnatu: da

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu